מומה עולה קמפיין לחברת היטאצ'י

משרד הפרסום מומה עולה בקמפיין חדש לחברת היטאצ'י. הקמפיין, בהיקף של כ- 250,000 ₪ כולל שקופיות מזג אוויר.



הקמפיין נועד לקדם את סדרת מסכי ה-LCD החדשה של המותג היטאצ'י, המציגים טכנולוגיה מתקדמת ואיכותית עם תמיכה מלאה ב- High Definition ומובילים בעולם בטכנולוגיה ואיכות.




לאחרונה, החלה חברת ראפ, נציגת היטאצ'י בישראל, לשווק גם מקררים של המותג היטאצ'י.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)