מועדון הלקוחות של המשביר החדש לצרכן: CLUB 365 חוגג 6 שנים ויוצא בקמפייןהחגיגות ייערך קמפיין פרסום רחב, במסגרתו יוענקו הנחות, מבצעים והטבות לחברי המועדון.
מרשת המשביר נמסר כי במסגרת חגיגות יום ההולדת השישי ,יוכלו חברי המועדון, ליהנות במהלך חודש אוגוסט, מהנחת מע"מ בגובה 15.5% ,בכל מחלקות הכל בו, וזאת בנוסף על ההנחות הקיימות לכלל הלקוחות, שאינם חברי מועדון.
המבצע ילווה בקמפיין רחב היקף בתקציב הנאמד בכחצי מיליון ש"ח. הקמפיין כולל: סרטון בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24 , עמודים בעיתונות ארצית ובמגזינים וקמפיין באינטרנט, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי .
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן אמרה היום כי "כרטיס החבר הנו מאפשר מינוף כוח הקנייה של חברי המועדון לטובת חבר בודד וכי חברי המועדון הינם נכס אסטרטגי".
לדבריה: "מרבית לקוחות המועדון (כ 75% ) הינם נשים ובגילאי 35-55 ,טווח גילאים רחב ,כיוון שרשת המשביר החדש לצרכן הינה רשת כל-בו ,המציעה מגוון רחב של מוצרים לכלל האוכלוסייה ומועדון הלקוחות מציע מבצעים בהתאם על קשת רחבה של מוצרים לכל גיל.ממוצע הקנייה לחבר מועדון הינו 245 ש"ח לביקור וממוצע הביקורים עומד על 6 ביקורים בשנה".
רשת המשביר החדש לצרכן הונפקה לפני כחודש בהצלחה רבה, וזכתה לעודף ביקושים, לאחר תקופת התחדשות ב – 4 השנים האחרונות. מועדון 365 נחשב כמועדון הגדול ביותר בישראל.