מותג "לואקר" עולה בקמפיין טלוויזיה

מותג " לואקר" עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת הוופלים גרדנה . הקמפיין יעלה במשך 3 שבועות בערוצים 2,10 ו-24 ויגובה במקביל גם בקמפיין פייסבוק ייחודי. במסגרת קמפיין הפייסבוק, יעלה בעמוד הפייסבוק של לואקר שידור חי של שעשועון בהנחיה מקצועית ובהשתתפות שני גמדים של לואקר. חברי העמוד המשתתפים בשעשועון יוכלו לזכות במהלך השידור החי בפרסים שווים במיוחד מתנת לואקר ודינמיקה סנטר.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון .



הסלוגן המלווה את הקמפיין: לואקר גרדנה. הרבה יותר קרם, הרבה יותר טעם.



היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪




לצפייה בסרטון הפרסומת: https://youtu.be/WTLvXTp0kcM






קרדיטים:



קריאייטיב: סיגל עבודי, מל כספי, אלעד גייזלר, ניהול לקוח: דפנה מונהייט, שני בן יוסף, ליאת כהן



פלנינג: רותם בריגה, סושיאל: מקאן וואלי- מתן אברמוביץ, אלפרן, נעם ניזרד, מעוז דגני, מדיה: שלומי פרידן, יעל זיו, הפקה: אדווה נבון, סיוון לשד, בית פוסט: ברודקאסט,



יח"צ: סנדיק קומיוניקיישן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)