מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה – חטיף הוופל הכי מפנק ויוקרתי של לואקר .
הקמפיין יעלה במשך 3 שבועות בערוצים עשר 14, קשת 12, רשת 13 וכן באתרי אינטרנט ובערוצי רדיו.
הקמפיין בעיבוד מקומי של משרד הפרסום מקאן אריקסון.
הסלוגן המלווה את הקמפיין: "זמן טורטינה הוא זמן פינוק".
היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪
קרדיטים: קריאייטיב- סיגל עבודי, שגיא בטש, אביטל פרידמן, אלינה שוורץ * ניהול לקוח- דפנה מונהייט, אלינור בלס * הפקה- סיון לשד * מדיה- שלומי פרידן, יעל זיו, מיטל שפירא, שי לטוביץ * מקאן וואלי- ענבר בר יהודה, נועם נוי * יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן