חברת און ליין, יבואנית ומשווקת מותג "רוזייר" (ROSIERES) בישראל, עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת תנור אפייה חדש ויוקרתי, בעל ניקוי עצמי פירולטי. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות היומית והמגזינית וכן חסויות לתוכניות טלויזיה המשודרות בערוץ 2 הקמפיין ימשך 3 חודשים ומוערך בכ- 250 אלף ₪.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מרחב- ענבר- שקד וסיסמתו: "בדרך כלל השף לוקח את הקרדיט. אצלנו זה הפוך".
קרדיטים:
תקציבאיות- ליאת האס-שמיר ואורית הרשקו * יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן.