מותג האופנה bebe יוצא בקמפיין המשך לקולקציית קיץ 2007

מותג האופנה האמריקאי bebe, המיובא ומשווק על ידי חברת סקאל ספורט, יוצא בימים אלה בקמפיין המשך לקולקציית קיץ 2007. מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כחצי מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר – חומסקי & וורשבסקי".



מהחברה נמסר כי הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית והשחקנית רבקה רומיין יחל השבוע ויימשך לאורך כל עונת הקיץ. הקונספט של הקמפיין הינו הדגשת "החיים הטובים" המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: "חיים מלאי תשוקה וחופש ללא עכבות".



אורית מינה, מנהלת השיווק של קבוצת סקאל, מוסרת כי: "הקמפיין הארצי הוא אדפטציה של אסטרטגיית הפרסום הבינלאומית עם התאמה לוקלית לשוק הישראלי, אנחנו עושים שימוש בחומרים הקריאטיביים מחו"ל ומתאימים אותם לאמצעי הפרסום החזקים בישראל כדוגמת קיר חוצות, מגזיני לייף סטייל, אופנה ועוד.



פריסת המדיה תכלול: שלט קיר חוצות ענק בגודל של 230 מטר הממוקם בדרך נמיר פינת רחוב איינשטיין בכניסה לקניון רמת אביב, מודעות במגזינים, הפקות אופנה וקטלוג שיופץ בחנויות ובדיוור ישיר.




מותג האופנה bebe נמצא בבעלות חברת סקאל ספורט, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים. סקאל מחזיקה את הזיכיון למותג, ומאז פתחה 2 חנויות דגל של המותג, 7 נקודות מכירה ברשת אמפוריום בישראל ובעתיד הקרוב יפתחו עוד 2 חנויות דגל של bebe. המותג bebe מגלגל כ- 15 מיליון ש"ח בישראל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)