מותג האופנה האיטלקי "REPLAY" עולה בקמפיין לעונת סתיו-חורף 2008-9

REPLAY, מותג האופנה האיטלקי עולה בקמפיין לעונת סתיו- חורף 2008-9, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪.



הקמפיין רחב ההיקף לעונת החורף הקרובה יעלה בשלטי חוצות ומודעות בעיתונות היומית ומגזיני הלייף סטייל,כאשר יציג סדרת מודעות הכוללת חבורת דוגמנים ודוגמניות , לצד אינדיאנים אותנטיים ומצולם באווירה מדברית.



עדי שפריר, מנהלת שיווק "REPLAY" בישראל ,מוסרת:"קמפיין החורף שלנו מציג קולקציית חורף המאופיינת בשילוב מדויק של תום ואופנה בוהמית. אם בתקופה האחרונה, נשים היו צריכות ללבוש ג'ינסים צמודים על מנת להיחשב לטרנדיות ומבינות באופנה, היום בריפליי ניתן למצוא מגוון רחב של גזרות אחרות המזכירות מעט את שנות ה-70' המופלאות ומלאות ההשראה, ומעוצבות במראה מודרני". בקולקציית הגברים ניתן למצוא מגוון של פריטים המביטים לעבר כדי לשאוב ממנו השראה למראה מדויק המעניק אישיות ללובש".



הקטלוג החדש של "REPLAY" אשר יעלה במקביל ברחבי העולם, כאשר הדוגמנים הנבחרים, משלימים את האווירה בלוק האינדיאני שלהם. הטוטאל לוק שנוצר מדבר בשפה האופנתית הבינלאומית של העונה הנוכחית.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל