ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג הוטפופ בישראל, עולה בקמפיין נרחב בטלוויזיה (ערוצים 2, 10 ו- 24 ) ובאינטרנט (אתרים: תפוז, נענע ו-walla), למשך כ- 6 שבועות.
הקמפיין באמצעות יורו תל-אביב, בנוי מ-4 סרטונים שונים המוקדשים לז'אנרים שונים בטלוויזיה (סדרות רומנטיות, ספורט, מוזיקה/נוער ובידור) בא לקשור את הוטפופ כחטיף מושלם לחוויית הצפייה המשפחתית בטלוויזיה הביתית, תחת הסיסמא: "הוטפופ עושה רק טוב לטלוויזיה".
היקף הקמפיין נאמד בכ- 750,000 $.
קרדיטים:
מנהל קראיטיב: אדם בני * ארט: טיראן בר שלום * קופי: מאיה ירושלמי * מפיקה: דנה קארו * מנהל לקוחות: יעל ירדני * סופרוויזרית: תמי בכר * תקציבאית: מאיה אבוט * יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן * חברת המדיה –MPG