מותג השעונים EMBOSS בקמפיין חדש


מותג שעוני היוקרה "אמבוס" יוצא בקמפיין חדש לקולקציית 2010, בהשקעה של 3 מיליון שקל.


הדוגמן הבינלאומי, רוס סטיוארט, נבחר כפרזנטור של המותג ויקבל 100 אלף דולר עבור הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא.


הקמפיין תחת הסלוגן: " "Become a Fashion Iconיכלול קטלוג, מודעות בעיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, שילוט חוצות וטלוויזיה. קונספט הקמפיין הוא צבעוניות דרמתית, אופנה כאומנות ועוצמה גברית ונשית, ברוח הצילומים הנועזים של צלם האופנה הבינלאומי, דיוויד לה-שאפל.


הדוגמן הבינלאומי רוס סטיוארט (23) נחשב לאייקון אופנה ובעל ייחוס משפחתי – האחיין של בונו, סולן להקת יו 2. רוס נולד באירלנד וגדל בסידני, אוסטרליה.


ב-5 השנים האחרונות הוביל רוס קמפיינים למותגי על כדוגמת: גוצ'י, רוברטו קוואלי, טופ מן, פיטר אלכסנדר, Just Jeans, Evisu. וכן כיכב על שערי המגזינים KULT ו-Barbeques Galore.


מעבר לדוגמנות מחזיק סטיוארט בתחביבים כמו מוזיקה, קולנוע והפקה. לאחרונה אף הפיק וביים קליפ של להקת רוק מסידני.


מותג שעוני היוקרה האופנתי אמבוס פועל באמצעות חנויות דגל בקניון ארנה הרצליה, מתחם "וואן פלאזה" באר שבע, טיילת רויאל ביץ' באילת וכן ב-50 נקודות מכירה של משווקים מורשים ברחבי הארץ.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)