מותג סוד ממשיך את קמפיין ההשקה: עובר לאינטרנט ונצמד ל-TBWA

חברת הנקל סוד משיקה קמפיין חדש למוצרי הניקיון של סוד. השקת סדרת הניקיון של "סוד" תלווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA וקמפיין אינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב TBWA DIGITAL



הקמפיין יכלול גם תחרות נושאת פרסים כשהפרס הראשון הוא חופשה משפחתית במלון ישרוטל המלך שלמה, השייך לרשת המלונות ישרוטל.



גל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים של הנקל סוד מציין שהמותג "סוד" הינו בעל וותק של 30 שנה בשוק הישראלי התחרותי ונהנה ממוניטין ישראלי חיובי. גל מוסיף כי הקמפיין החדש מבקש לחדד את הפשטות בשימוש והאיכות המעולה של מוצרי הניקיון של סוד ואת ההנאה שניתן להפיק אם מסדרים ומנקים את הבית בצוותא."



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל