מותג קליק ממשיך להתרחב: משיק מוצר חדש ועולה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל



מותג קליק, המשווק על-ידי יוניליוור, פותח את עונת החורף, עונת השוקולד עם מוצרים חדשים וקמפיין תדמיתי. בימים אלה משיק קליק את המוצר הפותח את עונת החורף – קליק PARTY MIX חגיגת שקיות מיקס של הטעמים המובילים של קליק, ביניהם: כריות, עוגי, כדורים חום לבן וביסקוויט. בנוסף, ישיק המותג לראשונה אריזת חסכון של 170 גרם לאירוח.


כמו כן, תעלה החברה קמפיין תדמית חדש וייחודי, הממשיך את השפה הפרסומית של קליק. הקמפיין מתמקד בעולם השוקולד בתפזורת, ויכלול סרטון טלוויזיה קולנוע ואינטרנט תחת הסיסמא: "שלוף ת'קליק שלך".


הסרטון החדש משלב אנימציה ודמויות חיות בכיכובם של השחקנים והדוגמנים, מיכאל אלוני כוכב השמינייה- סדרת הנוער האהובה, דודי מליץ ורז שפירא. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשקעה של כ- 2 מליון ₪.



דנה כץ, מנהלת תחום קליק , יוניליוור ישראל אמרה היום כי "מותג קליק ממשיך להוביל בקרב קהל המטרה העיקרי – בני נוער. ממחקרים שערכנו עולה כי, קליק הוא המותג בעל המודעות הגבוהה ביותר בקרב בני הנוער נתפס כמותג החדשני הטעים והמועדף. עליהם. אנו מאמינים כי המהלך הנוכחי ישמר את מובילות המותג, המודעות אליו והערכים שלו, בנוסף יביא לתמיכה בכלל סגמנט החטיפים המתוקים".



שוק החטיפים המתוקים נאמד בכ- 200 מליון ש"ח בשנה (איי.סי נילסן, אוקטובר 2006 ) מתוכו תופס קליק נתח שוק של 17%, שלאחריו קינדר ביצה עם 14% נתח שוק, פסק זמן – 13%.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)