חב' "מחלבות גד" יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום לסדרת גבינות ה"שמנת ניו יורק", הקמפיין צולם בעיר ניו יורק (בטמפ' של -17 מעלות).
סרט הפרסום מתאר פגישה נרגשת בין הסבא של "מחלבות גד" לאחיו התאום המייצר גבינות שמנת בעיר ניו יורק.
קמפיין הפרסום הינו לקראת השקת סדרת הגבינות "שמנת ניו יורק" ו"ניו יורק לייט" של מחלבות גד, הסדרה כוללת 8 מוצרים: גבינת "שמנת ניו יורק" 30% – טיבעי, זיתים, ירקות ובזיליקום ו גבינת "ניו יורק לייט" 5% – טיבעי, זיתים, ירקות ובזיליקום.
גיל שגב, סמנכ"ל השיווק של "מחלבות גד": "גבינות השמנת של גד הן התשובה לכל מי שמתגעגע לגבינות השמנת המקוריות של ניו יורק, מולדת הקרם צ'יז." תקציב הקמפיין בשווי של 3.5 מיליון ₪, מדיה, טלויזיה, אינטרנט ופייסבוק.