כ-60% מהתוכן שמעלים הגולשים באתרי התיירות המקוונים הנו חיובי. כ-28% מהתוכן אינו נוטה לכיוון חיובי או שלילי ו-12% מהתוכן נחשב לשלילי – כך עולה ממחקר חדש שפרסמה חברת REVIEWPRO הספרדית שבססה את מסקנותיה על 90 מיליון תגובות בעשר שפות.
האתר בדק את התכנים שהעלו הגולשים ב-65 אתרי התיירות המובילים בעולם, ביניהם TRIPADVISOR, אקספדיה ועוד, וגילה כי למרות שיש לגולשים צורך לגרום נזק לחברה מסוימת בעקבות חוויה שלילית, מרביתם נוטים להשתמש ברשת על מנת לחלוק חוויות חיוביות.
מסקנות המחקר התפרסמו על רקע התביעה המשפטית שהגישו ארגוני צרכנות ומלונאים בבריטניה שהאשימו את TRIPADVISOR בהטיית תוכן לשימוש מסחרי. TRIPADVISOR מיהרה לאמץ את מסקנות המחקר והיא צפויה להשתמש בהן בכתב ההגנה שתגיש לביהמ"ש.
פורסם באתר Educational Travel