מחקר: שיתוף מידע במדיה חברתית מפעיל מרכזי עונג במוח

מחקר שנערך באוניברסיטת הרווארד מראה כי שיתוף מידע במדיה החברתית מפעיל מרכזי עונג במוח האחראים להנאה מאוכל, סקס ורווחיים כספיים. תוצאות המחקר מצביעות על דרגות שונות של הנאה, ממש כפי שגם בתחומי ההנאה האחרים קיימים דרגות שונות. החוקרים מגדירים את אזורי העונג במוח כאחראים על תגמול בגין חוויות.

פרשנות העורך: בשנים האחרונות מתפתח במהירות תחום חקר המוח כאשר משרדי פרסום וחברות ייעוץ ומחקר, מציעים פתרונות שיווקיים המבוססים על מחקרים אלה. אין ספק, שחוויות חיוביות יוצרות תחושות הנאה אצל בני אדם, אך היכולת למדוד את עוצמת החוויות תאפשר בעתיד הלא רחוק להגביר את עוצמתן מה שיהפוך לכלי שיווקי משמעותי.


פורסם לראשונה בידיעון Trends-news

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)