מייפל השיקה כנס שיווק דיגיטלי בינלאומי ראשון בישראל

מייפל, חברת שיווק דיגיטלי מובילה המתמחה במתן פתרונות רכש מדיה כולל בזירה הדיגיטלית ופעילה במעל 13 שווקים שונים בעולם, הוציאה לדרך השבוע (שלישי) כנס בינלאומי ראשון מסוגו בישראל לשיווק דיגיטלי שיימשך עד לסוף השבוע. בכנס ישתתפו, לצד בעלי תפקידים מהתעשייה המקומית, 14 בכירים מסוכנויות פרסום שותפות של מייפל ברחבי העולם, בהם נציגים מספרד, צרפת, דרום אפריקה, תאילנד, ברזיל, יוון, פולין, סרביה ובריטניה.


הכנס יעסוק בתעשיית המדיה הדיגיטלית ויתרכז בסיפור ההצלחה של חברות ישראליות בעולם הפרסום הדיגיטלי ובטכנולוגיות ישראליות המיוצאות לעולם בתחום. לוח הזמנים של הכנס כולל שלושה ימים בהם ישולבו תכנים מקצועיים, בין השאר על ידי מרצים מחברות מובילות בתחום כגון גוגל, פייסבוק ואאוטבריין, לצד תכני העשרה חווייתיים.


"מייפל פעילה כבר מספר שנים בלמעלה מ-13 שווקים בחו"ל במודל ייחודי במסגרתו סוכנויות פרסום שותפות משתמשות בטכנולוגיה שלנו כדי לקדם את המותגים המובילים בעולם" אומר עמית כוכבי, מנכ"ל מייפל. "כך למשל, מותג האלכוהול בקרדי מפורסם בברזיל במסגרת המונדיאל, בעזרת הטכנולוגיה של מייפל – לקהל המקומי. לשמחתנו הגענו למצב בו מספר השותפים שלנו וכמות השווקים בחו"ל בהם אנחנו פעילים היא כה רחבה, שהגיוני יותר להביא אותם לכאן, לישראל, במרוכז, לכנס שהוא הראשון מסוגו בתחום הזה".



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן