מיכל אנסקי מככבת בקמפיין החדש של המותג דא-קוצ'נה מטבחים

מיכל אנסקי חברה למותג דא קוצ'ינה מטבחים לו תשמש כפרזנטורית בשלוש השנים הקרובות. אמש הצטלמה לקמפיין החדש, בהובלת משרד הפרסום אופטימום, במרכזו הסבירה אנסקי, בדרכים קריאטיביות במיוחד, על הקשר בין מטבח מושלם לאוכל גורמה.



את הקמפיין (שצילם רון קדמי) נראה כולנו ממש בקרוב במדיות השונות והושקעו בו לא פחות ממיליון וחצי שקלים.



עובדיה אביבי, מנכ"ל ומבעלי דא קוצ'ינה "הבחירה הטבעית במיכל נעשתה בזכות החיבור שלה לאיטליה, למטבח, לגסטרונומיה, וכל זאת עם הבנה רחבה בלייף סטייל".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)