מיתון הוא זמן מעולה ליצירת קשרים עסקיים

מסקר שערך אתר "עסקים עושים עסקים" עולה כי 59% מבעלי העסקים בישראל ינצלו את תקופת המיתון להשקעה בשיווק מפה לאוזן וליצירת קשרים עסקיים – נטוורקינג. רק 10% יבחרו להשקיע בשיווק קונבנציונאלי – פרסום, ככלי המועדף עליהם בתקופה של משבר כלכלי.



בסקר שיזם אתר "עסקים עושים עסקים" השתתפו 1668 בעלי עסקים מתחומים שונים מכל רחבי הארץ. מהסקר עולה כי 22% מבעלי העסקים בישראל לא מאמינים כלל שהמיתון יפגע בהם, לעומת 9% שחוששים מהמיתון וקיבלו החלטה לצמצם הוצאות בכל החזיתות, כולל בשיווק.

יחד עם זאת, המסקנה הבולטת ביותר היא העובדה ש-59% מבעלי העסקים החליטו כי שיטת הנטוורקינג – יצירת קשרים עסקיים, היא הפעילות הכדאית והמשתלמת ביותר עבורם, במיוחד בתקופה של מיתון ומשבר כלכלי. 10% אמרו כי יבחרו להשקיע בשיווק קונבנציונאלי – פרסום.


אתר www.bizmakebiz.co.il אתר "עסקים עושים עסקים" הוא ארגון נטוורקינג האינטראקטיבי הראשון בישראל. המאפשר שקיפות מלאה בין חברי הארגון, ויצירת קשרים ושיתופי פעולה עסקיים דרך הרשת, באתר רשומים ופעילים 3700 בעלי עסקים

אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)