מכירות שיא לאיקאה ב- 2010: גידול של כ- 40% בהכנסות לכ- 678 מיליון שקל

איקאה ישראל, בשליטת מתיו ברונפמן, מדווחת על מכירות שיא בכל תחומי הפעילות של החברה בשנת 2010 על רקע הפיכתה לרשת ופתיחת החנות השנייה בראשון לציון במרץ 2010. הרשת רשמה גידול של כ- 40% בהיקף המכירות לעומת 2009, מכ- 496 מיליון שקל לכ- 678 מיליון שקל. פתיחת החנות השנייה, במרץ 2010, הביאה גם לגידול של כ- 56% במבקרים לעומת 2009 ובשתי חנויות הרשת ביקרו כ- 3.5 מיליון מבקרים.


שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר כי "שנה זו התאפיינה בגידול במכירות רהיטים העומד על כ- 65% מהמחזור לעומת אביזרים בשיעור של כ- 35%. נתונים אלה מצביעים על התחזקות אמון הצרכן הישראלי בקטגוריות הריהוט השונות ובאיכות המוצרים של הרשת".



גבאי הוסיף, כי העלייה במכירות ב- 2010 באה לידי ביטוי בכלל תחומי הפעילות של איקאה, כאשר הבולטים הם: תחום המטבחים ופינות האוכל עם גידול של כ- 56%, קטגוריית המזרנים גדלה בכ- 53%, מחלקת ילדים גדלה בכ- 48% ומחלקת הטקסטיל הציגה גידול של כ- 50%. גידול מרשים נוסף נרשם גם במכירות המחלקה העסקית המתמחה במכירות לבתי עסק, שזו השנה הרביעית לפעילותה, עם גידול של כ- 10% בשנת 2010 בהשוואה ל- 2009 .



רון הדסי, יו"ר איקאה ישראל: "אני מברך את עובדי ומנהלי איקאה, בהנהגתו של שלומי גבאי, על ההישג המרשים של שנה זו. אין ספק שהישג זה הינו תוצר של עבודה קשה והוא מרשים במיוחד לאור העובדה, כי השנה שחלפה זימנה אתגרים רבים – החל מפתיחת החנות השנייה וכלה בשמירה על מעמד איקאה כמותג מוביל בישראל, ועל כך הערכתי הרבה".



באתר האינטרנט של החברה ביקרו יותר מ- 4.5 מיליון גולשים בשנת 2010 – גידול של כ- 40% משנה שעברה. זמן הגלישה הממוצע באתר היה כ- 7 דקות ונצפו בו יותר מ- 60 מיליון דפים.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס