מנטוס "מרעננים" את המותג

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה חדש ורחב היקף למסטיק מנטוס בקופסא. במסגרת הקמפיין משיקה החברה גם סלוגן חדש: השאר רענן. הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10. היקף הקמפיין נאמד ב-1.5 מיליון שקל.


הסרטון החדש הוא הראשון בסדרת סרטונים הומוריסטיים המראים סיטואציות בהן חבר'ה צעירים מתנהגים כמו ההורים שלהם, תוך הדגשת המסר: אל תהפוך להיות אבא שלך – השאר רענן.


בסרטון, נראים 2 בחורים צעירים הולכים ברחוב כשמכונית ספורט מגניבה בה יושבות שתי בחורות צעירות וחינניות עוצרת לידם, המכונית נפתחת, הבנות מציעות לבנים טרמפ, אך אחד מהם מבחין שבמושב האחורי אין חגורות בטיחות ומציע להן "להתחפף" לפני שהוא ידווח לרשויות. אז הוא פונה לחברו ומכריז: לעולם אל תיכנס למכונית של זרים, תוך שהוא מוציא מכיסו ממחטה ומקנח את האף.


קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן, סופרוויזרית: דפנה מונהייט, תקציבאית: טל אללוף, קריאייטיב: אדם בני, מפיקה: שירה סלע, יחסי ציבור: וגנר סנדיק – אסטרטגיה תקשורתית.


מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)