מקאן דיגיטל וגריי אינטראקטיב יקבלו את תקציב פעילות האינטרנט של מותגי יוניליוור

חברת יוניליוור ישראל בחרה בחברות מקאן דיגיטל וגריי אינטראקטיב לניהול פעילות האינטרנט של מותגיה.



הבחירה נעשתה בעקבות מכרז בו התמודדו 4 חברות – מקאן דיגיטל, נקסט-אין, גריי אינטראקטיב, TBWA אינטראקטיב.



ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "תהליך המכרז היה מרתק ומעניין וכל ההצעות שהוגשו לנו היו ברמה גבוהה ביותר. אנו בטוחים כי החברות הנבחרות יסייעו לנו בהמשך הובלת החדשנות בתחום האינטראקטיב ויהיו שותפות מלאות להצלחותינו".







אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)