מרצדס בקמפיין פרסום "השכנים שלך ישנאו את זה"

מרצדס-בנץ מבית כלמוביל יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף באמצעות משרד הפרסום של גדעון עמיחי No, No, No, No, No, Yes. תחת הקונספט SO WHAT ותחת הסלוגן הבינלאומי של – THE BEST OR NOTHING



אז כנראה שהלקוחות שלך לא יאהבו את זה, השכנים שלך ישנאו את זה, החברים שלך יקנאו בך ואשתך תגרום לך לשלם על זה ביוקר…אז מה.



הקמפיין מתמקד ברכבי הקצה של מרצדס. רכבים שלא רואים הרבה על הכביש וכשרואים לרוב מסובבים את הראש לראות מי נוהג בהם.



דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי מדובר בקמפיין המציע קריצה על קונספציות צרכניות. ההתמודדות השיווקית של מרצדס שונה מרוב המותגים. ממחקרי עומק שביצענו עלה כי רוב הציבור יודע שמדובר ברכב הטוב בעולם ושמדובר בטכנולוגיות הכי חדישות בשוק אבל בגלל תפיסה וחשש איך הם יתפסו יש כאלה שמוותרים על החלום. הפעם החלטנו לשים את זה ישירות על השולחן ולהתחבר לאמירות הלקוחות שאומרות – אז מה. מגיע לי. אני בשלב בחיים שאני לא דופק חשבון. עוד מוסיפה רביד-מנחם שהקמפיין מתייחס לרכבי הקצה, אבל האמירה נכונה לכל לקוחות הקונים מרצדס בפעם הראשונה.



הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון שקלים, יכלול גם קמפיין טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)