מרצדס עולה בקמפיין פרסום בתקציב של כ – 2 מיליון שקל

מרצדס-בנץ מבית כלמוביל יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף באמצעות משרד הפרסום של גדעון עמיחי No, No, No, No, No, Yes. תחת הקונספט Mercedes weekend. זוהי השנה השנייה ברציפות שמרצדס יוצאת בקמפיין weekend המעניק לקהל הלקוחות אפשרות להגיע לסוף שבוע ייעודי עם הצעות מיוחדות, תנאים ומבצעים אטרקטיביים בהזדמנות של פעם בשנה.



אירועי המכירות יתקיימו בכל אולמות התצוגה בתאריכים 5-7.9 ויתמקד בכל רכבי מרצדס ובניהם דגמים חדשים שהושקו בחודש האחרון בישראל ממשפחת ה-C קלאס.



דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי מדובר בקמפיין המהווה את קו הסיום לשנת 2018 ומאפשר הזדמנות אחרונה ליהנות מההטבות המיוחדות של השנה. הקונספט הייחודי של הקמפיין עולה בקנה אחד עם תפיסת החיים של לקוחות מרצדס.
לקוחות מרצדס יעדיפו תמיד את הטוב ביותר – החופשות הטובות ביותר, המלונות המפוארים ביותר, המסעדות האיכותיות ביותר ולכן תפרנו ללקוחות גם את סוף השבוע הטוב ביותר, עם הזדמנות מעולה להתחדש במרצדס חדשה לשנה החדשה.



הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון שקלים, יכלול גם קמפיין טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)