משכך הכאבים נורופן עולה בקמפיין חורף

חברת רקיט בנקיזר, יצרנית ומשווקת משכך הכאבים נורופן, יוצאת בקמפיין טלוויזיוני חדש בעלות של כמיליון דולר אשר ישודר לאורך כל החורף.



סרטון הפרסומת, אותו הפיק משרד הפרסום יורו ישראל, ידגיש את יתרונותיו של נורופן כמשכך כאבים הפועל מהר ולזמן ממושך. כמו כן ילווה הקמפיין בשילוט נרחב בנקודות המכירה שיכלול חלונות ראווה, כרזות ועוד.


כמו כן, לאחר שנים רבות, ייוצג המותג נורופן ע"י פרזנטור גברי, זאת על מנת לפנות לאוכלוסיית הגברים הישראלים ולעורר גם את מודעותם ליכולת טיפול בכאבי ראש באופן יומיומי.



לדברי מנהלת תחום ה-OTC בחברת רקיט בנקיזר, יעל בקר: "נורופן נהנה כיום מנתח שוק של 14% והוא מצוי בצמיחה מהירה. אנו מאמינים שהקמפיין החדש, המדגיש את החדשנות הטכנולוגית של נורופן יאיץ את מגמת הצמיחה ויעניק לנורופן את הבולטות בתחום משככי הכאבים".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל