משקה האנרגיה החדש BLU אשר מושק בישראל בימים אלה בחר בחברת דובק כשותף אסטרטגי להפצה


חברת בני פאוזי שמשום, אשר משיקה בימים אלה את משקה האנרגיה BLU, חתמה עם חברת דובק, הסכם הפצת משקאות אנרגיה לשוק הפיצוציות ושוק חנויות הנוחות של רשתות תחנות דלק.



חברת בני פאוזי שמשום החזיקה במותג משקה האנרגיה XL בחמש השנים האחרונות והובילה את שוק משקאות האנרגיה המוערך בכ-300 מיליון ₪ כשהיא מחזיקה בכ-75% מנתח השוק. דובק תפיץ את BLU המתחרה ברד-בול וב-XL שאף הוא נבנה על ידי חברת בני פאוזי שמשום והופץ על ידה. היקף המכירות הצפוי של דובק במותג מוערך בכ-50 מיליון ₪ לשנה.

בעבר שתי החברות קיימו שיתוף פעולה שהצליח והחליטו לעשות זאת בשנית תוך הערכה כי המותג החדש יוביל את השוק בשנה הקרובה.



ענאן שמשום, מנכ"ל בני פאוזי שמשום ויבואניתBLU בישראל: "כמתמחים בשוק משקאות האנרגיה וכמי שיש לנו תג הצלחה באחת ההחדרות המוצלחות ביותר בשוק, ההחלטה לחבור לחברה מובילה כמו דובק נעשתה לאחר בדיקות מקיפות שלנו, שמצאנו כי לחברת דובק מערך מכירות והפצה מאורגן ויעיל ביותר המגיע לכ-10,000 נקודות מכירה הנתמך במערכות מחשב ומידע מהמתקדמים בארץ.



יש לציין כי עיקר המכירות של המותג XL מרוכזות בישראל המהווה 85% מכלל מכירות המותג בעולם. לאחרונה הועבר בזיכיון להפצת המותג XL ליבואנית הממתקים "משה סידס ובניו" אשר החזיקה והפיצה לא מכבר את המותג רד- בול אשר מותג זה עבר לייבוא והפצה על ידי חברת דיפלומט יבואנית פרוקטר וגמבל בישראל.


אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)