נוברטיס אופטלמיקס יוצאת בקמפיין פרסום להשקת תחליף דמעות

נוברטיס אופטלמיקס יוצאת בקמפיין פרסום להשקת ג'נטיל, תחליף דמעות להקלה בטוחה לעיניים יבשות. היקף הקמפיין 500,000₪. הקמפיין עולה בימים אלה באמצעות 'גולדפינגר תקשורת', וכולל: רדיו אזורי, אינטרנט ופעילות קד"מ ברשתות הפארמה בשיתוף עם חברת נורוליס.



פריסת הקמפיין תהיה על בסיס ג'ינגלים ברדיו, באנרים באתרי אינטרנט מובילים, ופעילות קד"מ רחבת היקף בבתי מרקחת.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל