נוטלה מזמינה את הצרכנים להופיע על צנצנות המותג

נוטלה, ממרח אגוזי הלוז עם הקקאו האהוב בעולם, משיקה את קמפיין "Your Morning With Nutella" במסגרתו יוכלו הצרכנים ומשפחותיהם לככב לראשונה על אריזות נוטלה.


במהלך חודש ינואר, יוכלו הצרכנים להצטלם עם ארוחת הבוקר שלהם בשילוב הממרח, לעלות את התמונות לאתר המבצע של החברה, ולהיות חלק מאריזת נוטלה הייחודית שתושק במהלך השנה.



בנוסף, כל משתמש אשר יירשם לפעילות ייקבל "תווית נוטלה אישית" להדפסה, הכוללת את הלוגו של נוטלה והתמונה אותה העלה לאתר. כמו כן, בין המשתתפים תוגרל חופשה משפחתית בניו יורק וביקור VIP ב Nutella Café החדש שנפתח בעיר.



לדברי אליאור צחי, מנהל שיווק נוטלה ישראל: "מדובר במהלך ייחודי ומקורי של נוטלה ישראל, שבו אנו מזמינים את הצרכנים שלנו להיות חלק מהקמפיין של נוטלה וכן להופיע על אלפי צנצנות שישווקו במהלך השנה. אנו צופים שיעורי השתתפות גבוהים, כשהפרס הוא חופשה משפחתית בניו יורק וביקור VIP בבית הקפה החדש של נוטלה Nutella Café" " שרק נפתח זה עתה בעיר.



חפשו את צנצנת הקמפיין, נוטלה 750 גר' , ברשתות שיווק השונות או היכנסו לאתר נוטלה ישראל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)