חברת רהיטי היוקרה "נטוצי" ישראל, בבעלות משפחת קאופמן, מתחילה במדיניות חדשה שמיישרת קו עם המגמה העולמית בשוק הרהיטים בכלל ועם מדיניות חברת "נטוצי" העולמית בפרט, אותה מוביל המייסד והבעלים פסקואלה נטוצי.
האסטרטגיה השיווקית החדשה מציגה מודלים מגוונים של עיצוב איכותי במחיר ידידותי, וביניהם קו ריהוט חדש ונגיש של "נטוצי" Italian Attraction שמציע רהיטים מעור, סמלה של "נטוצי", במחירים נגישים וקו חדש של רהיטים עשויים מבד.
קבוצת קאופמן החליטה לתת מענה ללקוחות החברה שמבינים בעיצוב ומודעים לאיכות, ולפנות אליהם באמצעים מגוונים ובראשם קשת מחירים רחבה שתנגיש את מערכות הריהוט של המותג לצרכן, יציאה במבצעים מיוחדים לקהל ושיתופי פעולה.
מדיניות זו מגיעה לאור הנעשה בעולם בכלל והשינוי שעובר שוק הרהיטים בפרט.
רואי שדלצקי, סמנכ"ל השיווק של רשת "נטוצי": "כיום הלקוחות מעוניינים לרכוש מחברות מובילות, מערכות ריהוט יוקרתיות ואיכותיות אשר יחזיקו מעמד לאורך שנים. קנייה ברשת בעלת מוניטין מוכח מעניקה ללקוח תחושת ביטחון שחשובה לו מאוד. הלקוחות יודעים כיום לערוך השוואות ומעדיפים לשלם יותר עבור מוצר איכותי – מבית טוב.
חברת "נטוצי", שידועה באיכות וביוקרה, החליטה אסטרטגית לצאת עם מגוון קולקציות חדשות גם בעור וגם בבד, במחירים תחרותיים ביותר שיתאימו לשוק הגלובלי. כתוצאה מכך, אנו מציעים מגוון גדול של מערכות ריהוט וקשת של אפשרויות לרכוש ברמה גבוהה ביותר במגוון מחירים".
בין השאר, באמצעות קביעת מדיניות מחירים נוחים יותר, תוך שמירה קפדנית על תקני האיכות ותקנים סביבתיים מחמירים.