ניהול המחאה: שטראוס דובקת באסטרטגיית ההנחות

אחרי שתנובה החלה להיחשף להפסדים בעקבות חרם הצרכנים ובחרה לחתוך מחירים באופן קבוע כדי להחזיר את אמון הצרכנים, המתחרה שטראוס דובקת באסטרטגיית ההנחות ארוכות הטווח.


ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל : "בעקבות הפגישה הטובה והאמתית עם נציגי המחאה, חיפשנו דרך להביא תרומה נוספת למאמץ להורדת המחירים בנוסף להורדות המחירים שכבר בוצעו על ידי שטראוס. החלטנו לשמור על רמת המחירים הנמוכה הקיימת היום בעקבות מבצעי החג- גם אחרי החגים, ועד לסוף השנה".


"מעבר לכך, אנו לא סיימנו את מחויבותנו כלפי הצרכנים. נמשיך לעסוק בסוגיה זו גם בחודשים הקרובים ובשנים הבאות ונמשיך להפוך כל אבן בחברה בכדי למצוא פתרונות אפשריים, במטרה להקל על הצרכנים ולהתאים את ההצעות שלנו למציאות החדשה שנוצרה. תהליך כזה מחייב שינויים, התאמות בתהליכי העבודה והשקעות ארוכות טווח שאינן ניתנות לביצוע בטווח המידי", הוסיף בלס.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי