ניו – פארם משיקה השבוע את "חודש 10"

רשת ניו-פארם משיקה במהלך חודש מאי את "חודש 10", במסגרתו תציע לצרכן אלפי מוצרים ומותגים ב-10 ₪ בלבד.


"חודש 10" ילווה בקמפיין פרסום שיעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, בתחנות רדיו ארציות ומקומיות ובקמפיין עיתונות ארצי. כמו-כן ייערך מסע פרסום גם בעיתונות המיועדת למגזר הרוסי, הערבי והחרדי. הקמפיין נאמד בשווי כולל של כ- 1.5 מיליון ₪.


איתן ששון, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, אומר כי "חודש 10 נותן מענה אמיתי לצרכי הלקוח, בייחוד בתקופה זו, כשהרגישות למחירים הולכת וגדלה והצרכן מחפש את המבצעים החזקים בשוק".


עוד מסר ששון כי חודש 10 הפך לקונספט קבוע ברשת ניו-פארם, שהצרכן מורגל אליו ולכן מחכה לו מדי שנה. "הצרכן כבר יודע שבחודש כזה הוא יכול ליהנות מהיצע עצום של מוצרים ומבצעים, בכל החלקות. החודש אף הגדלנו והרחבנו את היצע המבצעים ואנו צופים גידול של כ-15% במכירות חודש מאי לעומת אותו חודש אשתקד" דברי ששון.


מבצעי "חודש 10" מציעים לצרכן אלפי מוצרים בסכום של 10 ₪ בלבד. הקטגוריות המשתתפות במבצע: מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח וטואלטיקה, מוצרי שיער, מוצרי תינוקות, ניקיון לבית ועוד. בנוסף, תצטרף לחגיגה גם מחלקת הבישום ובה יימכר פריט שני ב-10 ₪ בלבד על מגוון הבשמים שבמבצע.


קמפיין הפרסום יעלה לאוויר ב-6.05.09 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)