נייר חדרה יוצאת בקמפיין חדש. הקמפיין שהושק בימים אלו, יכלול סרטוני פרסומות בטלוויזיה ושילוט חוצות בפריסה ארצית, בהיקף של שלושה מיליון ש"ח. הקמפיין אותו מוביל משרד הפרסום y&r יוצא תחת הכותרת "תרדו מהעצים ותעברו לנייר ממוחזר".
מיכל דבורצקי, סמנכ"לית השיווק של החברה, הוסיפה כי הנייר הממוחזר 100% הוא פרי פיתוח עולמי ייחודי וחדשני, עליו עבדה החברה במשך מספר שנים, וכי להבדיל מסוגי נייר ממוחזר אחרים, שכבר מצויים בשוק, הוא אינו מכיל בכלל מרכיבים המבוססים על כריתת יערות – חומר הגלם המרכזי בתעשיית הנייר, ואינו מכיל, או דורש כל שימוש בחומרים כימיים המזהמים את הסביבה.
נייר חדרה היא יצרנית הנייר המובילה בישראל. החברה נוסדה בשנת 1951, מעסיקה כ-2,900 עובדים והכנסותיה נאמדות בכ-3.5 מיליארד שקל בשנה.