ניסאן בקמפיין עתיר אפקטים לדגם חדש

חברת ניסאן העולמית יוצאת בקמפיין ראשון לרכב המצליח ניסאן ג'וק. סרטון הפרסומת מדמה הרכבה של רכב באוויר, בים וביבשה. הסרט הופק בטכנולוגיות ואפקטים חדשניים וייחודיים, הן מבחינת ההפקה והן מבחינת רעיונית.



רועי שחורי, מנהל מותג רכבי ניסאן בישראל המשווקים על ידי קבוצת קרסו מוטורס, מסר: " עד כה נאלצו מרבית הלקוחות שרכשו את הרכב להמתין כ 4 חודשים. לרגל העלאת הקמפיין דאגה ניסאן ישראל להצטייד במלאי מיוחד של 1,000 רכבי ניסאן ג'וק, שהגיעו במיוחד לישראל. הלקוחות הראשונים יזכו לקבל את הרכב באספקה מיידית".



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)