ניסאן יוצאת במסע פרסום לרכב השטח "ניסאן אקסטרייל" 4X4

הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד" , תחת הכותרת : Nissan X-Trail – רכב 4X4 שבאמת מעניין גברים… יכלול: 2 סרטוני טלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 9, קמפיין אינטרנט, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, המקומית, מגזיני רכב ופנאי ואירועי אקסטרים ברחבי הארץ.



הקונספט הפרסומי של הקמפיין, חושף את היכולות והביצועים המרשימים של הניסאן אקסטרייל, כרכב פנאי שטח 4X4 , לגברים שאוהבים ריגושים חדשים.., ספורט אתגרי, טיולי שטח, גאדג'טים משוכללים ולייף סטייל.



רועי שחורי, מנהל מותג ניסאן, מוסר: " האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, נועדה להציג את "ניסאן אקסטרייל" – רכב פנאי/שטח המיועד לגברים קרייריסטים ודינאמיים, שאוהבים פעילויות ספורטיביות מאתגרות. הרכב משלב ביצועי 4X4 מרשימים, לצד אבזור עשיר ויוקרתי, מרחב מטען גדול ונוחות נהיגה מפנקת בעיר ובשטח".



מחיר: 191,000 ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל