נסטלה עולה בקמפיין חדש לדגני הבוקר בהשקעה של כ- מיליון ש"ח

נסטלה מעלה היום, יום ה', ה- 17 בינואר, קמפיין חדש בכיכובה של ענת הראל, הפרזנטורית של דגני בוקר פיטנס. הקמפיין, לדגני הבוקר פיטנס, הינו תחת הסיסמא "פשוט נפלא לשמור על הגזרה" הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כ-מיליון ש"ח.



בקמפיין, בחורה צעירה מתעמלת בסלון ביתה מול הטלוויזיה, כאשר על המסך מופיעה ענת הראל שמעבירה את התרגילים, במה שנדמה כקלטת כושר ביתית. תוך כדי השיעור הופכת ענת לדמות המתנהלת בזמן אמת, הנאלצת להתמודד עם הפרעות רבות: מריבה של הילד, טלפון מצלצל, תנור מצפצף ובעל שמגיע הביתה ושוכח להביא את הילד. ואז, בכל האי סדר היומי שלה היא מזכירה לכולנו "עם סדר יום כמו שלנו, לא קל לשמור על הגזרה לכן אני תמיד מוצאת זמן לקערת פיטנס טעימה".



הקמפיין, יימשך כשבועיים וישודר בערוצים 2 , 10 ו-24 .



קרדיטים :


אסם-


מנהלת שיווק דגני בוקר – אילת תורן דובר


מנהלת מותג- מאיה שקולניק


מקאן: סמנכ"ל לקוחות:רוני קורל, סמנכ"ל קריאטייב: מיה קרמן, קופי: ניר לוי ,ארט :נאור יצחק סופרוייזר: גיא יגור.




אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל