סאני תקשורת יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג במהלך אינטרנטי להשקת מכשיר ה- Omnia

סאני תקשורת, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג, יוצאת במהלך משולב להשקת מכשיר Samsung Omnia, מכשיר הדגל של החברה, בהיקף של כמליון ש"ח. Samsung Omnia הינו מכשיר מולטימדיה מתקדם המשלב יכולות ניהול משרד נייד. המכשיר הושק עד כה ברשת סלקום ופלאפון והוא צפוי להשקה בקרוב גם ברשת אורנג' . המהלך, המשלב בין פעילות בלוגרים, פעילות ויראלית וקמפיין אינטרנט ייעודי, תוכנן להימשך שישה שבועות ומבוצע במספר שלבים.



שלב ראשון – פעילות הבלוגרים


במסגרת הפעילות חולקו מכשירי אומניה לבלוגרים מובילים בישראל, כגון איילת נוף (Blonde2Dot0), דודה מלכה, זרובבלה, ישראבלוג ו-ILooK במטרה לתפעל ולשפר את הבלוג שלהם באמצעות המכשיר. כל הבלוגרים שילבו בבלוגים שלהם תכנים שצולמו על ידי מכשיר האומניה: תערוכות, ימי עיון, תצוגות אופנה, עדכונים לטוויטר, אלבומי פייסבוק וכדומה. חלקם אף הקימו בלוגים ייעודיים לאומניה דוגמת "האומנייקים" .



הקמפיין נתפס כחדשני באתרי סיקור מדיה חברתית בעולם דוגמת www.SocialMedia.biz ו – www.TechNmarketing.com ,וזכה להתייחסות אודות החדשנות ופריצת הדרך.



שלב שני – פעילות ויראלית


בשלב השני של המהלך, שהחל באמצע ינואר, הופץ סרט ב – YouTube ובפליקס – בשם: Unboxing ("הקופסא"), סרטון המראה טקס פתיחה של קופסת אומניה וחגיגת צאתו של המכשיר מהקופסא. הסרטון נראה כצילום ביתי שצולם במצלמת וידאו ביתית.
(https://il.youtube.com/watch?v=QQlzX7EyIwU) .



בסרטון כבר צפו למעלה מ – 2.5 מליון גולשים. הסרטון הוכרז על ידי עיתון הגארדיאן הבריטי כאחד מעשרת סרטוני הויראלי המצוינים של 2008 (
https://www.guardian.co.uk/media/organgrinder/2008/dec/11/top-viral-ads-2008).



שלב שלישי – קמפיין אינטרנט


קמפיין האינטרנט משלב שני גלים. הגל הראשון פנה אל קהל יעד מצומצם של מובילי דעה חברתיים, אנשי שיווק, פרסום ומדיה. באתרי ברנז'ה ייעודיים, אתרי גאדג'טים ורשתות חברתיות כגון פייסבוק ומקושרים.



הגל השני, בתחילת פברואר, המהווה המשך ישיר לגל הראשון, הינו קמפיין רחב יותר באתרי האינטרנט המובילים : Ynet, וואלה, נענע10, גלובס, דה מרקר, One, ביז פורטל, תפוז, פוקט ועוד.



כתובת המיני סייט של הקמפיין הינה: www.42goodthings.co.il במיני סייט 42 סרטונים שכל אחד מציג בצורה פשוטה והומוריסטית את התועלת הצרכנית של המכשיר. הגולש יכול לבחור בקלות את הקטגוריה המעניינת אותו ולצפות בסרטונים הרלוונטים לנושא שבחר. כמו כן הגולשים באתר יוכלו להוסיף על 42 התכונות עוד תכונות ייחודיות למכשיר. ההצעה המוצלחת ביותר תזכה את הגולש במכשיר אומניה מתנה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן