סדרת אוטריוין לילדים יוצאת בשיווק ממוקד בגני הילדים. קהל היעד-ההורים, היעד-הילדים



חברת נובארטיס OTC תחל בינואר בפעילות שיווק ממוקד לסדרת אוטריוין לילדים להקלה על נזלת ואף סתום, תחת הסיסמא: "אוטריוין- מיד נושמים לרווחה". הקמפיין, באמצעות משרד פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, יכלול פרסום ממוקד, על- גבי לוחות המודעות של חברת טא-דם, בגני הילדים הפרטיים. היקף הפעילות 100,000 שקל והיא תימשך מספר חודשים.



לדברי גלית ששון-פריטל, מנהלת מותגים בנובארטיס, מטרת הפעילות היא חיזוק המודעות למוצרי סדרת אוטריווין המיועדים לילדים: אוטריווין לילדים ואוטריוויני מי מלח לתינוקות ולערכי המותג. "מסקר שערכנו עולה כי כמחצית מהילדים שסובלים מתופעות של נזלת ואף סתום מטופלים על- ידי הוריהם באמצעות טיפות או תרסיס למתן דרך האף. רק 14% מההורים בוחרים שלא לטפל בתופעות הללו ולתת להן לחלוף מעצמן כאשר מדובר בילדים".



חברת נובארטיס העולמית נחשבת לאחת מחמש חברות התרופות הגדולות בעולם, עם מחזור מכירות של כ- 30 מילארד דולר ופעילות ב- 140 מדינות. בישראל החברה מדורגת במקום השני בתחום ה-OTC (תרופות ללא מרשם).


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)