קבוצת ח.י. חושפת בישראל: סקארלט הינה סדרת טלוויזיות LCD חדשה של LG. ביום רביעי ה- 30.4, ברגע אחד דרמטי, נחשפה ברחבי העולם זהותה האמיתית של סקארלט.
לאחר שבוע מורט עצבים היא התגלתה כלא אחרת מאשר סידרת טלוויזיות ה-LCD החדשה של LG. סדרת הטלוויזיות החדשה בשם "סקארלט" האוחזת בתואר "זוכת פרס CES לחדשנות", מתהדרת במסך הדק בעולם ובטכנולוגיה מתקדמת ביותר. היא ייחודית מבחינת עיצובית, בעלת גב אדום בוהק, ומגרעת להדלקה בנגיעה המלווה בתאורת LED.
קמפיין הטיזר והחשיפה הינו קמפיין עולמי, הוא זהה הן מבחינת הקריאייטיב והן מבחינת התזמון בעולם כולו.
הקמפיין שהופק בארץ ע"י משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין draftfcb יכלול:טלוויזיה, שילוט חוצות ואינטרנט.
היקף הקמפיין מוערך בכ-מליון דולר.