'סונול' בקמפיין אביב תחת הסלוגן- יצאת חדש עם GPS בכל שעה

חברת סונול עולה בקמפיין אביב בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. במסגרת הקמפיין מציגה סונול את רשת חנויות הנוחות So good ויוצאת במבצע במסגרתו כל תדלוק בתחנת 'סונול' וקניה בחנויות הנוחות So good בתחנות התדלוק מאפשרת השתתפות בהגרלה בה זוכים כל שעה במכשיר GPS של חברת איתורן.



קמפיין האביב יעלה עם הסלוגן 'יצאת חדש עם GPS בכל שעה' באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי. הקמפיין כולל סרטון פרסומת בערוץ 2, 10 ו-24, סרטון אינטרנט וקמפיין רדיו.



לדברי עדי גל אביצור, מנהלת השיווק של סונול , חברת סונול ממשיכה להפתיע את לקוחותיה ויוצאת במבצע אביב חדשני ואטרקטיבי במיוחד שתואם את קונפסט החברה לפיו כל מי שנכנס לתחנות התדלוק של סונול ולחנויות הנוחות זוכה להתרעננות ולהתחדשות. לדברי עדי גל חברת סונול ממשיכה להיטיב עם לקוחותיה, הגרלת מכשיר GPS חדשני שתתקיים במשך שישה שבועות תאפשר למאות לקוחות ליהנות מהמכשיר החדשני והיעיל המסייע בנסיעות ובטיולים ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)