סופר-פארם אופטיק בקמפיין עם ג.יפית

סופר-פארם אופטיק עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה באמצעות ג. יפית בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לקיומה של תת רשת האופטיקה שפועלת ב-18 מסניפי הרשת בפורמט של חנות בתוך חנות, להדגיש את מגוון המותגים, וכן את הפן המקצועי – הרשת מעסיקה אופטומטריסטים מורשים בלבד.



הקמפיין יעלה לטלוויזיה היום כשבועיים. בסרטון תבחר לעצמה ג.יפית משקפיים ותיבדק על ידי אופטומטריסט של הרשת בחדר בדיקה מאובזר וחדשני.



לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם, "סופר-פארם אופטיק נמצאת היום בפריסה ארצית מהצפון ועד לאילת בדרום דרך ירושלים, ראשון לציון, תל אביב, כפר סבא ועוד, ולכן מצאנו שהגיע הזמן לעלות בקמפיין ארצי"


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)