סופר-פארם אופטיק עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה באמצעות ג. יפית בהשקעה של 1.5 מיליון ₪. מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לקיומה של תת רשת האופטיקה שפועלת ב-18 מסניפי הרשת בפורמט של חנות בתוך חנות, להדגיש את מגוון המותגים, וכן את הפן המקצועי – הרשת מעסיקה אופטומטריסטים מורשים בלבד.
הקמפיין יעלה לטלוויזיה היום כשבועיים. בסרטון תבחר לעצמה ג.יפית משקפיים ותיבדק על ידי אופטומטריסט של הרשת בחדר בדיקה מאובזר וחדשני.
לדברי ניצן לביא, משנה למנכ"ל סופר-פארם, "סופר-פארם אופטיק נמצאת היום בפריסה ארצית מהצפון ועד לאילת בדרום דרך ירושלים, ראשון לציון, תל אביב, כפר סבא ועוד, ולכן מצאנו שהגיע הזמן לעלות בקמפיין ארצי"