'סופר קרמיק' מעלה קמפיין קיץ חדש תחת הסיסמא – 'שפץ והשווץ' במיליון שקל

רשת 'סופר קרמיק-ויה ארקדיה', המתמחה במוצרי גמר לבית, ריצופים, חיפויים כלים ואביזרים לחדרי אמבטיה, מעלה קמפיין תחת הסיסמא 'שפץ והשווץ'. הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית, מקומית, מגזינים ובעיתונות המקצועית והיקפו כמיליון שקלים.



הקמפיין ילווה את מבצע הקיץ, אשר במסגרתו כל לקוח שיקנה מוצרי גמר לבית בסכום של למעלה מ- 15,000 ש"ח (לפני מע"מ) יקבל מתנה מצלמת אולימפוס משוכללת בשווי 1200 ש"ח. בנוסף, הלקוחות יתבקשו לצלם את הסלון או חדר האמבטיה אותו הם שיפצו וישתתפו בתחרות 'השיפוץ המוביל'. התמונות הנבחרות יוצגו כחלק מהקמפיין הפרסומי של 'סופר קרמיק' ובסיום התחרות תיערך הגרלה.


הזוכים במקום הראשון יזכו בחופשה זוגית במילאנו, בירת העיצוב העולמית, במקום השני, במצלמת דיגיטאלית מתקדמת של חברת 'אולימפוס' דגם מיו 700 ובמקום השלישי, במשדר סרטים אלחוטי מתנת חברת אלודה. המבצע ברשת 'סופר קרמיק-ויה ארקדיה' ימשך עד ה- 15 ביולי 2007 וההגרלה תיערך במהלך חודש ספטמבר.



הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום רוזנבאום+סימן טוב+ליבוביץ. יחסי ציבור – דורן תקשורת



'סופר קרמיק' הנה הרשת הגדולה בישראל לשיווק מוצרי גמר לבית ובהם – ריצופים, חיפויי קיר, ברזים, כלים סניטרים, בריכות שחיה ועוד. לסופר קרמיק סניפים בכל רחבי הארץ והיא פועלת בסקטור הלקוחות הפרטיים, לקוחות בנה ביתך, קבלנים אדריכלים, ומעצבי פנים.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)