סופרפארם משיקה את סלסלות "לא מעוניין בשירות"

סופר-פארם משיקה שירות חדש במחלקת הקוסמטיקה המאפשר לבחור את סוג השירות אותו תרצו לקבל במחלקה. ניתן מעתה לבחור בין שני צבעי סלסלות: סלסלה שחורה, משמעה – אסתדר בעצמי, אין לי צורך בשירות לבין סלסלה לבנה המסמלת לדיילות המותגים שתשמחו לייעוץ מקצועי. הסטנדים החדשים נפרשים בימים אלו במרבית חנויות סופר-פארם (למעט סניפי סופר-פארם לוקאל), ומטרתם לשדרג את חוויית הקנייה ללקוחות ולאפשר להן להרגיש בנוח להסתובב בין המותגים השונים מבלי לסרב לשירות.



דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: ״סופר-פארם פועלת באופן מתמיד לשיפור ושדרוג חווית הקנייה בסניפים בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט. השקנו קונספט עיצובי חדש, הכנסנו מותגים חדשים שניתן למצוא רק בסופר-פארם כמו פיקסי, מילוקה ועוד והסלסלות הן שדרוג נוסף".

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל