סטודיו C פיזרו מראות במסגרת קמפיין רחוב

רשת החיטוב והעיצוב הנשית מצאה דרך חכמה להתגבר על הדרת נשים על שלטי חוצות בחברה החרדית. עשרות שלטים ברחבי הבירה הפכו הבוקר למראות בגודל אנושי ועליהן מתנוסס הכיתוב: תראי את עצמך שווה!



הפתרון הייחודי של סטודיו C באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יוצר בטכנולוגיית הדפסה מיוחדת על גבי מראה שבמרכזה צללית שמיועדת לדמותה של אשה, כך שאשה שתעמוד מול השלט תוכל לראות את עצמה משתקפת בראי שבמודעה.



שירי אבן זהב, סמנכ"ל השיווק של סטודיו C, אמרה כי מטרת הקמפיין הוא לגרום לכל אישה לאהוב את עצמה בדרך שהיא בוחרת לעצמה. "המסר החשוב הזה נכון לכל יום בשנה והוא נכון פי כמה ביום האישה", הוסיפה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)