סטלה ארטואה בקמפיין להצגת פרסומות עבר בקולנוע אינטראקטיבי ברשת

מותג הבירה הבלגי סטלה ארטואה יוצא בקמפיין רשת המביא לצרכן הישראלי מסורת ארוכה של סרטי פרסומת מושקעים ואיכותיים, באמצעות מהלך אחד מהיר ופשוט.



הקמפיין יעלה ברשת בית קולנוע ווירטואלי בסגנון אירופה של שנות ה-20. בקולנוע של סטלה מוזמן הגולש לרכוש כרטיס ב"קופה", להצטייד ב"פופקורן" , להיכנס ל"אולם" ולצפות בסרט מתוך מבחר הסרטים עטורי הפרסים המפרסמים את המותג בעולם מזה 10 שנים.



הקמפיין, באמצעותY&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי/Y&R, הינו מהלך שיווקי מיוחד במינו, המבסס את תדמיתו הבינלאומית היוקרתית של המותג עם השקתו בישראל.



הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המובילים בתקציב כולל של 350 אלף ₪.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)