מלכת היופי לשעבר לירן כוהנר והכמעט שורדת מרינה קבישר יעמדו במרכזה של פעילות גרילה של סיאט ישראל, שמטרתה לעודד הזמנת נסיעות מבחן על האיביזה החדשה בקרב קהל הצעירים המקושרים לרשת חברתית זו או אחרת.
במסגרת המיזם תגענה השתיים בשבועות הקרובים לאולם התצוגה של סיאט בהרצליה פיתוח וימלאו למשך מספר ימים את מקומם של אנשי מחלקת נסיעות המבחן בחברה.
חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שיזמינו נסיעות מבחן על האיביזה וימצאו כמתאימים, יופתעו לגלות כי לנסיעת ההתרשמות הראשונה שלהם על המכונית מצטרפת לירן או מרינה שלצורך העניין עברו הדרכה על המכלולים השונים. בסופו של תהליך יגלו הלקוחות כי כל הנסיעה המשותפת תועדה במצלמה נסתרת שהותקנה בקדמת המכונית.
ה- CD עם החוויה יומר לסרטון וידאו אותו יוכל הלקוח לשלוח במייל או "לשתול" באחת מהרשתות החברתיות בהן הוא פעיל.
במקביל, בכוונת סיאט לצאת בקמפיין אינטרנט באתרים המובילים וברשתות החברתיות, באמצעות גריי אינטראקטיב, המזמין את הגולשים לנסיעת מבחן עם מרינה קבישר או לירן כוהנר. היקף הקמפיין נאמד ב- 150 אלף ₪.