סיאט יוצאת בקמפיין גרילה ברשת לעידוד נסיעות מבחן על האיביזה

מלכת היופי לשעבר לירן כוהנר והכמעט שורדת מרינה קבישר יעמדו במרכזה של פעילות גרילה של סיאט ישראל, שמטרתה לעודד הזמנת נסיעות מבחן על האיביזה החדשה בקרב קהל הצעירים המקושרים לרשת חברתית זו או אחרת.



במסגרת המיזם תגענה השתיים בשבועות הקרובים לאולם התצוגה של סיאט בהרצליה פיתוח וימלאו למשך מספר ימים את מקומם של אנשי מחלקת נסיעות המבחן בחברה.



חלק מהלקוחות הפוטנציאליים שיזמינו נסיעות מבחן על האיביזה וימצאו כמתאימים, יופתעו לגלות כי לנסיעת ההתרשמות הראשונה שלהם על המכונית מצטרפת לירן או מרינה שלצורך העניין עברו הדרכה על המכלולים השונים. בסופו של תהליך יגלו הלקוחות כי כל הנסיעה המשותפת תועדה במצלמה נסתרת שהותקנה בקדמת המכונית.



ה- CD עם החוויה יומר לסרטון וידאו אותו יוכל הלקוח לשלוח במייל או "לשתול" באחת מהרשתות החברתיות בהן הוא פעיל.



במקביל, בכוונת סיאט לצאת בקמפיין אינטרנט באתרים המובילים וברשתות החברתיות, באמצעות גריי אינטראקטיב, המזמין את הגולשים לנסיעת מבחן עם מרינה קבישר או לירן כוהנר. היקף הקמפיין נאמד ב- 150 אלף ₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)