סיבוס מוכנה לקיץ: עולה בקמפיין שילוט ודיגיטל

חברת סיבוס המספקת שירותים ללמעלה מ-3,000 חברות ו-350,000 עובדים במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים, הרחיבה בשנה האחרונה את סל השירותים עבור לקוחותיה וחברה לשיתופי פעולה מגוונים המספקים ללקוחות סיבוס מנעד רחב של שירותים, ביניהם: רכישת שוברים ברשתות שופרסל, רשת הפארם Be, ויקטורי, סופר יודה, רשת המרכולים am:pm , מיזם SHOOKIT, דרך היין, יאמי וכן רשת מקדונלדס.

כמו כן, לאחרונה, הרחיבה סיבוס את ההיצע הקולינרי ללקוחותיה וצירפה לשורותיה את כל מסעדות קבוצת R2M (קופי בר, בייקרי, דליקטסן, הוטל מונטיפיורי והרצל 16), מייסון קייזר, ממותגי הבולונז’רי והפטיסרי מהמוערכים בעולם, דלי ריי, רשת מעדניות חדשה של השף עומר מילר ונוספים.

קרן וייזמן, סמנכ"לית השיווק של חברת סיבוס ציינה:

"בשנה וחצי האחרונות הרחבנו בצורה משמעותית את סל השירותים שלנו על מנת להתאים לצרכים של לקוחות הקצה במעבר לעבודה היברידית המתחלקת בין הבית למשרד. כל זאת לצד היצע של 7,000 מסעדות בפריסה ארצית וצירוף של מיזמי אוכל המתחדשים כל הזמן. השנה נמשיך לפעול להרחבת סל השירותים המשתנה עבור מגוון לקוחותינו".


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)