סידס תעלה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט לחטיף סניקרס

חברת סידס, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה בשילוב אינטרנט, לחטיף "סניקרס" (Snickers), תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב" ("You are not you when you are hungry "). מדובר בקמפיין הגדול ביותר של המותג בישראל, בתקציב של 2,500,000 ₪.



הקמפיין יעלה ב-12 לספטמבר בטלוויזיה ובאינטרנט, בהשתתפות השחקנית האמריקאית בטי ווייט. הקמפיין ישלב נראות בנקודות המכירה ובתחנות הרכבת יוקרן הסרט בגרסת תלת מימד !.


הקמפיין ייתמך במבצעים אטרקטיביים בכל נקודת המכירה.



לדברי גל סידס, סמנ"כלית השיווק של חברת 'סידס': "עליית הקמפיין הינה חלק מהאסטרטגיה השיווקית של חברת מרס העולמית, אשר החליטה להשקיע במותג בישראל, בעקבות עליית המכירות בשנה האחרונה ".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)