סימילאק בקמפיין אינטרנט חדש ל"קידום העיצוב המחודש"

סימילאק, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום העיצוב המחודש של אריזות סדרת תחליפי החלב "סימילאק טופ". הקמפיין, באמצעות חברת האינטראקציה אידאולוג'יק, יעלה באתרי אינטרנט מובילים כגון: YNET, תפוז ו- וואלה נטוורק, בעלות כוללת של כ- 20 אלף דולר.



מהחברה נמסר כי את העיצוב החדש הובילה אריזת סימילאק טופ 3, וכעת גם סימילאק טופ 1 וסימילאק טופ 2 מעוצבים מחדש, בתאום עם משרד הבריאות ובאישורו. עוד נמסר כי "העיצוב החדש הינו חיצוני בלבד וללא שום שינוי במרכיבי המוצר".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)