סיפורי גן עדן: פריגת משיקה סדרת "תפוחי גן עדן"

הסדרה תשווק כמהדורה מוגבלת לתקופה של שלושה חודשים. ההשקה תלווה בקמפיין חסויות, באמצעות משרד הפרסום JWT, בהשקעה של כ- 600,000 ₪.



סדרת "תפוחי גן עדן" החדשה מביאה איתה את סיפורם המרגש של אדם וחווה בגן העדן, סיפור בראשיתי שבמרכזו התפוח – הפרי הנחשק, 'פרי גן העדן'. סיפור גן העדן מובא לצרכנים כחוויה רב חושית. הטעמים החדשים – תפוח-אגס-ליצ'י ותפוח-אגס-פסיפלורה מבוססים על התפוח, שאליו מצטרפים טעמים אקזוטיים וייחודיים- ליצ'י ופסיפלורה … הטעמים החדשים המשווקים בימים אלו ברשתות השיווק ובחנויות המובילות



רינת הלוי מנהלת מותג משקאות קלים בפריגת: "פריגת ממשיכה לחדש ולגוון לצרכניה, בעיקר משפחות (הורים וילדים), בקטגורית המשקאות הקלים האהובה עליהם. הטעמים החדשים פותחו בקפידה וקבלו ציוני טעם גבוהים במיוחד בכדי להביא לצרכנים טעמי "גן עדן" אמיתיים לחג. היה לנו חשוב להעביר את הסיפור לא רק ע"י הטעם אלא גם על גבי האריזה. התוויות החדשות מאוירות ברוח "גן עדן" על מנת להעניק לצרכן חוויה רב חושית מרגשת של סיפור וטעם גם יחד. סיפור גן עדן מתחבר באופן טבעי לערכים המובילים של המותג – פרי, טבע ושורשיות וכן לראש השנה המתקרב- שבמהותו מסמל התחלה חדשה והתפוח הינו אחד מסמליו המרכזיים".

אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל