סקר TIM: מחאת הקוטג' לא הרימה את אתר גלובס

על אף שהתהדר בהובלת מחאת הקוטג' ששטפה את רשת האינטרנט, אתר גלובס לא זכה לחשיפה מוגברת על פי סקר TIM לחודש יוני. האתר אף הציגה ירידה קלה מ- 16 ל- 13 אחוזים. אתר חדשות נוסף שהציג את הירידה המשמעותית ביותר במהלך חודש יוני הוא אתר YNET, שירד מתחת לרף 60% החשיפה. האתר זכה ל- 58% חשיפה לאחר חודש מאי בו הגיע לשיא של 63%.



אתר נוסף שהציג ירידה משמעותית הוא אתר B144 של בזק. שירד מתחת לרף 20% אחרי שהיה ב- 24%. כנראה שהדבר לא נובע מתחרות גוברת מאחר והמתחרה המשמעותי דפי זהב, הציג גם הוא ירידה זניחה.



כמעט כל הגולשים עדיין נחשפים לגוגל (91%( ורוב הגולשים עוברים פעם בשבוע דרך פייסבוק ויוטיוב (עם 68 ו-64 אחוזים בהתאמה).










































































































































האתר


דרוג


אחוזים מכלל הגולשים 13+


גוגל


1


91.1%


פייסבוק


2


68.4%


You Tube


3


64.1%


וואלה!


4


63.1%


ynet


5


58.2%


mako


6


37.7%


נענע10


7


29.0%


לוח יד 2


8


26.6%


זאפ


9


25.8%


nrg מעריב


10


21.3%


תפוז


11


20.7%


b144


12


18.4%


כלכליסט


13


14.5%


ONE


14


14.0%


דפי זהב


15


13.7%


דה מרקר


16


13.3%


ספורט 5


17


13.0%


גלובס


18


12.7%


MSN


19


12.3%


orange


20


12.2%


Yahoo


21


12.0%


רשת


22


11.8%


הארץ


23


11.3%


עכבר העיר


24


11.0%


rest


25


10.5%





אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)