על אף שהתהדר בהובלת מחאת הקוטג' ששטפה את רשת האינטרנט, אתר גלובס לא זכה לחשיפה מוגברת על פי סקר TIM לחודש יוני. האתר אף הציגה ירידה קלה מ- 16 ל- 13 אחוזים. אתר חדשות נוסף שהציג את הירידה המשמעותית ביותר במהלך חודש יוני הוא אתר YNET, שירד מתחת לרף 60% החשיפה. האתר זכה ל- 58% חשיפה לאחר חודש מאי בו הגיע לשיא של 63%.
אתר נוסף שהציג ירידה משמעותית הוא אתר B144 של בזק. שירד מתחת לרף 20% אחרי שהיה ב- 24%. כנראה שהדבר לא נובע מתחרות גוברת מאחר והמתחרה המשמעותי דפי זהב, הציג גם הוא ירידה זניחה.
כמעט כל הגולשים עדיין נחשפים לגוגל (91%( ורוב הגולשים עוברים פעם בשבוע דרך פייסבוק ויוטיוב (עם 68 ו-64 אחוזים בהתאמה).
דרוג | אחוזים מכלל הגולשים 13+ | ||
גוגל | 1 | 91.1% | |
פייסבוק | 2 | 68.4% | |
You Tube | 3 | 64.1% | |
וואלה! | 4 | 63.1% | |
ynet | 5 | 58.2% | |
mako | 6 | 37.7% | |
נענע10 | 7 | 29.0% | |
לוח יד 2 | 8 | 26.6% | |
זאפ | 9 | 25.8% | |
nrg מעריב | 10 | 21.3% | |
תפוז | 11 | 20.7% | |
b144 | 12 | 18.4% | |
כלכליסט | 13 | 14.5% | |
ONE | 14 | 14.0% | |
דפי זהב | 15 | 13.7% | |
דה מרקר | 16 | 13.3% | |
ספורט 5 | 17 | 13.0% | |
גלובס | 18 | 12.7% | |
MSN | 19 | 12.3% | |
orange | 20 | 12.2% | |
Yahoo | 21 | 12.0% | |
רשת | 22 | 11.8% | |
הארץ | 23 | 11.3% | |
עכבר העיר | 24 | 11.0% | |
rest | 25 | 10.5% |