סשה דמידוב, לימור גולדשטיין וגיא גודס בקמפיין תדמית חדש למפעל הפיס

מפעל הפיס עולה מחר בקמפיין תדמית חדש בכיכובם של שחקני התיאטרון לימור גולדשטיין וסשה דמידוב, מאמן הפועל ירושלים בכדורסל גיא גודס וחמישה שחקנים והראפר גדי אלטמן, "בוטן בקירקס", תחת הכותרת: "מרגיש בעל הבית".



הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוצים 2 ו 10 , 1 וערוץ 24 וכן קמפיין רדיו, המציג בצורה הומוריסטית את התפישה לפיה כל מי שמשתתף בהגרלות הפיס בונה למעשה אולמות ספורט, בתי ספר, תומך בתרבות, ולכן הוא יכול להרגיש בעל הבית במקומות הללו.



עלות ההשקעה בקמפיין כ-3 מליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אלדר חומסקי & ורשבסקי.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים