מפעל הפיס עולה מחר בקמפיין תדמית חדש בכיכובם של שחקני התיאטרון לימור גולדשטיין וסשה דמידוב, מאמן הפועל ירושלים בכדורסל גיא גודס וחמישה שחקנים והראפר גדי אלטמן, "בוטן בקירקס", תחת הכותרת: "מרגיש בעל הבית".
הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בערוצים 2 ו 10 , 1 וערוץ 24 וכן קמפיין רדיו, המציג בצורה הומוריסטית את התפישה לפיה כל מי שמשתתף בהגרלות הפיס בונה למעשה אולמות ספורט, בתי ספר, תומך בתרבות, ולכן הוא יכול להרגיש בעל הבית במקומות הללו.
עלות ההשקעה בקמפיין כ-3 מליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אלדר חומסקי & ורשבסקי.