חברת טבע תעלה ביום שישי ה-22.12 קמפיין לאקמול צינון ליקווי ג'ל תחת המסר: "אקמול צינון ליקווי ג'ל – מעביר את הצינון במהירות הג'ל". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון בערוצים 2, 10, 24 ובערוצי הטלוויזיה בשפה הרוסית בתקציב מדווח של מיליון ש"ח.
בפרסומת נראה חתן מצונן (פיני טבגר) בהכנות לחתונה. אמו מביאה לו פתרון – כמוסת אקמול צינון ליקווי ג'ל- ואומרת לו את המשפט (שמי מאיתנו לא שמע) "עד החתונה זה יעבור…". סיטואציה שאמורה להמחיש את מהירות ההשפעה של התרופה.
מטבע נמסר כי "אקמול צינון ליקווי ג'ל הוא התכשיר היחיד בישראל להקלה מהירה בהצטננות, המגיע בתצורת ג'ל. יתרון כמוסות הג'ל הוא במהירות ההתמוססות והספיגה המהירה בדם, המבטיחות הקלה מהירה בתופעות ההצטננות והשפעת."